- Wypracowaliśmy wspólnie z Klubem Wisła Płock korzystne warunki współpracy w nowym sezonie. Zaangażowanie Koncernu to odpowiedź na potrzeby Klubu i kibiców. PKN ORLEN chce promować sukcesy zawodników, tak aby dalej stwarzać im jak najlepsze warunki do wytężonej pracy i osiągania kolejnych sportowych sukcesów – powiedział Zbigniew Leszczyński, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Rozwoju i reprezentant Koncernu w Radzie Nadzorczej Wisły Płock.
PKN ORLEN powrócił do sponsorowania piłkarzy nożnych Wisły Płock przed rozpoczęciem sezonu 2016/2017. Koncern do 2007 roku był właścicielem Klubu. Po przerwie powrócił do współpracy z Wisłą Płock zostając w 2016 roku sponsorem głównym, a od 2018 sponsorem strategicznym Wisły Płock.
- W najbliższym sezonie chcemy osiągnąć lepsze wyniki sportowe niż w poprzednich rozgrywkach. Dlatego przedłużenie współpracy z tak rozpoznawalną marką jak PKN ORLEN to ważne wydarzenie dla Klubu. Oznacza nie tylko gwarancję dla funkcjonowania i codziennej działalności, ale także daje szansę na rozwój Wisły Płock. To także wyzwanie. Zrobimy wszystko, aby mecze kończyły się zwycięsko dla Wisły Płock, a kibicie mogli oglądać niezapomniane sportowe widowiska – mówi Tomasz Marzec, prezes Wisły Płock.
To nie koniec dobrych wiadomości. Do porozumienia w sprawie nowej umowy sponsoringowej, która będzie obowiązywała przynajmniej na czas rozgrywek 2020/2021 z płockim klubem doszedł także Budmat. Firma, będąca z Nafciarzami od powrotu do ekstraklasy, zdecydowała się na zwiększenie swojego wsparcia finansowego dla naszego klubu i powrót na koszulki meczowe Nafciarzy.