W tym roku uczestnicy wydarzenia mieli za zadanie stworzyć aplikację nawiązująca do jednego z trzech zaproponowanych przez miasto tematów: integracja społeczna, energia odnawialna − energia przyszłości oraz miasto dla młodych.
Pierwsze miejsce zajęła drużyna Ostra Banda, która stworzyła aplikację Hoopin z bazą obiektów sportowych, funkcją umawiania się na wspólne rozgrywki i organizacji turniejów w systemie drabinkowym.
Drugie miejsce przyznano zespołowi TDP Development, który zaprojektował aplikację pokazującą zużycie prądu w firmach i gospodarstwach domowych z funkcją skanowania etykiet energetycznych na urządzeniach RTV i AGD.
Z kolei trzecie miejsce zajął zespół Kapibara za aplikację „City Guide 3D” umożliwiającą wyświetlanie budynków i obiektów, takich jak rzeźby czy pomniki w widoku 3D. Rozwiązanie ma zachęcać turystów do odwiedzenia Płocka i obejrzenia dzieł i zbytów na żywo.
Laureaci wygrali nie tylko atrakcyjne nagrody rzeczowe w postaci laptopów i sprzętu IT, lecz również możliwość dalszego rozwoju swoich pomysłów w programach akceleracyjnych Płockiego Parku Przemysłowo – Technologicznego i Youth Business Poland oraz podczas konsultacji z ekspertami Grupy Assay.