Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, po przeprowadzeniu analizy ofert i wskazaniu najkorzystniejszej z nich, w przypadku braku odwołań, podpisanie umowy będzie możliwe na przełomie 2022 i 2023 roku. Zwycięska firma będzie miała na realizację zadania 55 miesięcy od daty zawarcia umowy (łącznie z okresem sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót) - w tym 5 miesięcy na złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji środowiskowej i 18 miesięcy na złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o Zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zadaniem wykonawcy jest przygotowanie dokumentacji: projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie decyzji DŚU i ZRID. Ponadto wykonawca opracuje dokumentację przetargową do ogłoszenia postępowania na realizację robót w terenie oraz będzie sprawował nadzór autorski nad robotami realizowanymi w oparciu o opracowaną przez niego dokumentację projektową
Jak oceniane będą oferty?
Jak podaje GDDKiA, postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu nieograniczonego. Złożone oferty będą oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:
- Cena – 60% = 60 pkt
- Doświadczenie projektanta drogowego – 30% = 30 pkt
- Zespół geologiczny – 10% = 10 pkt
Lista ofert:
- ARKAS-PROJEKT - 2 313 630 zł
- Wrocławskie Biuro Projektów Drosystem - 2 449 791 zł
- MPRB - 2 878 200 zł
- Promost Consulting - 3 146 112,45 zł
- Value Engineering - 3 359 886,45 zł
Polecany artykuł:
Zakończenie wszystkich prac projektowych przewidywane jest w terminie 27 miesięcy od daty podpisania umowy. Przypada ono więc na pierwszą połowę roku 2025