Po raz kolejny marketing Wisły Płock pokazał się z jak najlepszej strony. Kilka tygodni temu klub ogłosił przedłużenie kontraktu przez Piotra Tomasika za pomocą klipu w stylu gry GTA. O materiale mówiło się w całej Europie. Teraz klub rozpoczął wyprzedaż koszulek meczowych z poprzedniego sezonu. Oczywiście zwykłe ogłoszenie na stronie nie wystarczyło. Wyprzedaż została ogłoszona w dość ciekawy sposób bo za pośrednictwem klipu przypominającego reklamę, która kilka tygodni temu wręcz irytowała Polaków. Chodzi o reklamę Shopee. Sami zobaczcie ten klip poniżej!
Co ciekawe odbiór klipu przez internatów był bardzo pozytywny. - Gdyby piłkarze Wisły Płock grali na poziomie marketingu, dziennikarze rozmawialiby o tym, z kim zagrają w fazie grupowej Ligi Mistrzów - zauważają internauci. Przyznają oni także, że faktycznie, tego się nie odzobaczyć! A Wy jak oceniacie taką inicjatywę?
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!